Wednesday, November 24, 2010

Nytt brev - nya Rubber Tires!

Igår kom jag sex steg närmare första delmålet - en komplett samling Rubber Tires-racers.
Mood Springs, Retread, Shifty Drug och Clutch Aid
Förutom de fyra på bilden anlände också Tow Cap och No Stall. Mycket tillfredställande!

Fint inslagna i originalförpackningar var de glänsande och tjusiga att packa upp. Tyvärr en läxa jag tvingats lära mig.


Suddig Darrel Cartrip

Handlade tidigare i veckan på Tradera och fick tag i Darrel Cartrip och Mario Andretti till bra pris. Borde anat oråd när jag såg bilderna. De var suddiga, ja löjligt dåliga, man såg knappt vilken bil det handlade om.
När sen bilarna kom med posten var det mycket riktigt stötskador både fram och bak. Inte jättemånga men den är allt annat än mint condition.

Kommer i fortsättningen bara köpa förpackade bilar på annons.


Läser igenom inlägget och upptäcker att jag allt mer håller på att förvandlas till den onde leksakssamlaren i Toy Story 2. Jag hade hatat en sån som mig när jag var 5...
Hur kan det ha gått så snett?

No comments:

Post a Comment